Deklaracja
dostępności

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej horeca.marr.pl

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej  Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: horeca.marr.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 29.03.2024 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 19.11.2024 r.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Ułatwienia na stronie podmiotowej

Strona horeca.marr.pl została zaprojektowana tak, aby jak największa liczba użytkowników mogła z niej swobodnie korzystać na różnych systemach operacyjnych i różnych przeglądarkach.

Dla osób słabowidzących przeznaczona jest wersja tekstowa oraz wersja zwiększonym kontraście. Możliwa jest też zmiana wielkości czcionki na stronie (przycisk Dostępność w prawym górnym rogu).

Po witrynie można poruszać się także za pomocą klawiatury poprzez użycie klawisza tabulacji (Tab).

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Deklarację sporządzono: 4.11.2024 r.

Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 19.11.2024 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować można się poprzez email:  biuro@marr.pl, a  także dzwoniąc na numer telefonu 12 617 66 01 lub 12 617 66 02 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury odwoławczej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie oraz poinformuje o terminie realizacja żądania, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, MARR S.A. zaproponuje alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna siedziby Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. (biur projektu)

Kraków, ul. Kordylewskiego 11 – siedziba główna

  • Siedziba główna Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. jest w budynku przy ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków
  • W głównej siedzibie otrzymasz informacje o pełnej ofercie Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Możesz złożyć także dokumenty dotyczące wszystkich spraw w zakresie obsługi i oferty Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A..
  • Do siedziby Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie dojedziesz komunikacją miejską (tramwajem lub autobusem) oraz samochodem. Dojście do siedziby z przystanków nie zawiera barier dla osób z niepełnosprawnościami ( szerokie pasy chodników, zastosowano podjazdy o łagodnym nachyleniu).
  •  Do budynku można dojść z dwóch stron ulicą Kordylewskiego oraz Aleją Powstania Warszawskiego
  • Przed budynkiem znajduje się oznakowane miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Nawierzchnia stanowiska postojowego jest utwardzona (równa ze spadkiem), miejsce postojowe dla niepełnosprawnych znajduje się blisko wejścia do budynku.
  • Przed wejściem do budynku znajduje się pochylnia wjazdowa z poręczami dla osób niepełnosprawnych.
  • Chodnik przy wejściu głównym jest wyprofilowany i zrównany z powierzchnia parkingu poprzez podjazd przed wejściem do budynku.
  • Wejście główne do budynku nie zawiera barier dla osób z niepełnosprawnościami (drzwi wejściowe otwierają się automatycznie). Wokół głównego wejścia zapewniona jest swoboda poruszania się osobom z niepełnosprawnościami.
  • Po prawej stronie za drzwiami wejściowymi zostanie umieszczona tablica tyflograficzna z rozkładem pomieszczeń na parterze budynku.
  • Korytarze oraz pomieszczenia użytkowane przez MARR S.A. są wolne od barier dla osób na wózkach.
  • W holu znajdują się 3 windy, z których mogą skorzystać osoby z ograniczeniami ruchowymi.
  • Wewnątrz wind znajdują się poręcze, a przyciski posiadają oznaczenia w języku Braille’a
  • Obsługa wszystkich Klientów prowadzona jest na parterze w punkcie informacyjnym.
  • Punkt informacyjny znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku. Drzwi do punktu informacyjnego wymagają otwarcia za pomocą uchwytu, co może stanowić niedogodność dla osób z niepełnosprawnościami. W holu budynku w godzinach pracy biura znajduje się jednak dodatkowy pracownik ochrony, który wyrazie potrzeby udzieli pomocy osobie z niepełnosprawnościami.
  • Na parterze znajduje się wózek dla osób z niepełnosprawnością ruchową, który w razie potrzeby może zostać udostępniony osobie potrzebującej.
  • W budynku na parterze znajduje się toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Istnieje możliwość skorzystania z usług tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby.
  • Do budynku można wejść z psem przewodnikiem.
  • MARR S.A. dysponuje przenośną pętlą indukcyjną , którą można zastosować w każdym z pomieszczeń.
  • W Holu wejściowym znajduje się defibrylator AED, a w kuchni na parterze Apteczka.
Skip to content